0
Μέσα στο επόμενο 48ωρο το 2ο RAFALE F3R, περνά στην κυριότητα της Ελληνικής Πολεμικής Αεροπορίας.

Αυτό σημαίνει ότι το χρονοδιάγραμμα που τέθηκε εξ αρχής από το υπουργείο Εθνικής Άμυνας και τους Επιτελείς της haf, δεν αφήνει περιθώρια για χρονοτριβή στους Γάλλους, οι οποίοι στην 125 αεροπορική βάση του Istres είναι υποχρεωμένοι να τρέξουν όλες τις τεχνικές διαδικασίες που απαιτεί η Ελληνογαλλική συμφωνία, ώστε στο τέλος κάθε μήνα και έως τα τέλη του 2021 το πρώτο σμήνος, αποτελούμενο από 6 RAFALE να πετάξει δια παντός προς την Ελλάδα.

Σύμφωνα με πληροφορίες εδώ και μέρες στο Istres, της νοτιοδυτικής Γαλλίας, δίπλα στη Μασσαλία, βρίσκεται η αρμόδια επιτροπή του Γενικού Επιτελείου Αεροπορίας, η οποία εξετάζει εξονυχιστικά το Νο2 που πρώτου Ελληνικού σχηματισμού των αεροσκαφών 4,5 γενιάς.

Τα έμπειρα στελέχη της Πολεμικής Αεροπορίας που έχουν επιφορτιστεί με την παραλαβή των συνολικά 18 RAFALE F3R εξετάζουν τους φακέλους των αεροσκαφών, μετά την απαιτούμενη από την Ελλάδα εργοστασιακή συντήρηση στις εγκαταστάσεις της Dassault, ενώ απαραίτητη είναι και η «αυτοψία» στο δεύτερο αεροσκάφος που βάφετε στα Ελληνικά χρώματα.

Έλεγχος όλων των συστημάτων στο έδαφος και τον αέρα, κάτι που περιλαμβάνει και την σωστή λειτουργία των κινητών ακόμη και σε ακραίες συνθήκες πίεσης του. Εξέταση του συνόλου των αισθητήρων που έχει (ραντάρ, σύστημα αυτοπροστασίας, ζεύξη δεδομένων, ηλεκτροπτικός αισθητήρας κ.ο.κ.).

Αεροπόροι και μηχανικοί σε ταχύρρυθμη εκπαίδευση

Την ίδια στιγμή ο πρώτος πυρήνας των ιπταμένων και μηχανικών έχει ξεκινήσει και πάλι να βρίσκεται σε εκπαίδευση. Η επιστροφή στην Γαλλία σημαίνει για εκείνους ότι πέραν της ναυτιλίας του αεροσκάφους, μπαίνουν πλέον «στα βαθιά». Αερομαχίες, συμμετοχές σε Comao με τους Γάλλους εκπαιδευτές της ArmeeDeL’ Air, αποστολές κάθε είδους με τις οποίες επιτυγχάνεται η αεροπορική υπεροχή που προσφέρει η συγκεκριμένη αεροπορική πλατφόρμα και τα όπλα που φέρει…

Υπενθυμίζουμε ότι οι πρώτοι τέσσερις αεροπόροι ήδη πετούν solo το μαχητικό, αφού η ακαδημαϊκή τους εκπαίδευση είχε ολοκληρωθεί πριν από τον Ιούνιο. Είναι αυτοί που θα πιστοποιηθούν και ως εκπαιδευτές και θ’ αναλάβουν με την άφιξή τους στην Τανάγρα την εκμάθηση όλων εκείνων των μυστικών που χρειάζονται τα νέα «γεράκια» των RAFALE της 332 Μοίρας.

Η δεύτερη τετράδα των ιπταμένων προς το παρόν, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, παραμένουν στα θρανία, ενώ δεν σηκώνουν κυριολεκτικά κεφάλι για να καλύψουν το ταχύτερο δυνατό τον χρόνο που χρειάζεται μέχρι να κάτσουν κι εκείνοι στο cockpitτου νέου μαχητικού.

Στα Γαλλικά υπόστεγα οι μηχανικοί της Πολεμικής Αεροπορίας που θα είναι υπεύθυνοι για την συντήρηση των αεροσκαφών δίνουν τον δικό τους αγώνα δρόμου ώστε οι γνώσεις που αποκτούν εκεί να γίνονται ολοένα και περισσότερες. Η επιστροφή τους στην Τανάγρα σημαίνει πως είναι έτοιμοι να υποδεχτούν το νέο τύπο μαχητικού ο οποίος θα πάρει την δική τους θέση στον αεροπορικό στόλο της Haf.

Αλλά και στην 114 Πτέρυγα Μάχης οι αλλαγές στην 332 Μοίρα «Γεράκι» δεν είναι λίγες κι αυτές αφορούν τόσο τους χώρους στην πολεμική Μοίρα, όσο και στα υπόστεγα είτε των τεχνικών είτε στις «φωλιές» των RAFALE.

Η «κλάψα» του κ. Ακάρ…

Το νέο αεροσκάφος που εντάσσει η Πολεμική Αεροπορία στο δυναμικό της είναι γνωστό ότι έχει προκαλέσει ήδη νευρικότητα στη γείτονα η οποία μπορεί να μην το παραδέχεται δημοσίως αλλά έχει αποδεχτεί την υπεροχή των «μπλε φτερών».

Και ο Χουλουσί Ακάρ από την Αδριανούπολη εκτός από τα της αποστρατιωτικοποίησης κι όλων των άλλων ευφάνταστων δηλώσεων που έκανε, δεν παρέλειψε να μην αναφερθεί στους εξοπλισμούς της Ελλάδας.

«Η Ελλάδα πρέπει να καταλάβει ότι με την επεκτατική και προβοκατόρικη συμπεριφορά της δεν θα φτάσει πουθενά. Πρέπει να δει, ότι η συμπεριφορά της δεν είναι τίποτα παρά ένα «αδειανό όνειρο», μακριά από την λογική και τη νομιμότητα. 

Από την μια μπαίνουν σ`έναν αγώνα εξοπλισμού και από την άλλη πλευρά παραδέχονται ότι είναι μέσα στα χρέη» είπε ο Τούρκος υπουργός άμυνας χωρίς προφανώς να σκεφτεί καν την οικονομία της χώρας του η οποία λαμβάνει οικονομικές ενέσεις από φίλιες στην Τουρκία χώρες ώστε να μην καταρρεύσει σαν χάρτινος πύργος.

Από την άλλη πλευρά πριν μικρό χρονικό διάστημα ο Τούρκος υπουργός ήταν εκείνος που παραδέχονταν δημόσια ότι έχει χαθεί από τις τάξεις της Τουρκικής πολεμικής αεροπορίας το 80% των ιπταμένων και μηχανικών της…

loading...

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top