Ο Ν.Φίλης ο υπουργός Παιδείας ξαναχτυπά, αφαιρώντας το μάθημα των Θρησκευτικών από την Α’ και τη Β’ Δημοτικού στα πιο κρίσιμα χρόνια δηλαδή όταν σε ένα μικρό παιδί διαμορφώνεται η θρησκευτική αλλά και η εθνική συνείδηση.


Μέσα στο Πάσχα προφανώς για να μην γίνει αντιληπτό επέλεξαν και άλλαξαν το πρόγραμμα στα δημοτικά σχολεία:

1.     ΜΕΙΩΣΑΝ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΟ ΜΙΣΟ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
2.     ΚΑΤΑΡΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΠΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ

Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΤΑΛΘΗΚΕ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ

Όπως θα δείτε το έγγραφο εκδόθηκε μόλις χθες

Η Ελληνορθοδοξία δεν είναι απλώς ένα θρησκευτικό δόγμα. Διαφέρει από τα άλλα χριστιανικά δόγματα και βασίζεται πάνω στην ελληνική σκέψη (κυρίως την αρχαία και ας κράζουν διάφοροι) και στους ελληνικούς τρόπους ζωής.

Για αυτό και στην Ελληνορθοδοξία υπάρχει η Μετάνοια και η Συγχώρεση ενώ στους Προτεστάντες υπάρχει μόνο η τιμωρία του πουριτανισμού και στους Καθολικούς η εξαγορά της συγχώρεσης από τον Πάπα.

Στην Ελληνορθοδοξία υπάρχει ο διάλογος γι’αυτό και δέχεται ως ισότιμη με την Αγία Γραφή την Ιερά Παράδοση που είναι οι Διδαχές των Αγίων στις οποίες κάποιες φορές δεν συμφωνούν μεταξύ τους αλλά αυτό ακριβώς φέρνει τον πλούτο της ελληνικής σκέψης στην Αληθινή μας Θρησκεία.

Στην Ελληνορθοδοξία δεν υπάρχει ο αλάθητος Πάπας και η κοσμική εξουσία του Βατικανού, όλοι κρίνονται ακόμα και οι εκπρόσωποί της.

Η Ελληνορθοδοξία είναι λαϊκή θρησκεία που διαμορφώνεται κυρίως από τον λαό για αυτό και η Εικόνα του Χριστού για τους Έλληνες είναι πνευματική και βιωματική. Στο εξωτερικό έχει λάβει την μορφή μια νομικίστικης ερμηνείας και για αυτό οι ξενοι δεν νιώθουν ότι ο Ιησούς Χρστός και τα Θεία εν τέλει παίζον έναν ρόλο κρίσιμο στις ζωές τους. Περισσότερο μεγαλωνουν με την άποψη ότι όλη η ζωή θα είναι ένας διαγωνισμός για το ποιος θα έχει τα περισσότερα υλικά αγαθά.

Μέσα στην Ελληνορθοδοξία έχουν διασωθεί δεκάδες αρχαιοελληνικά έθιμα προσαρμοσμένα στις ανάγκες του Νεοελληνισμού.

Με την κατάργηση του μαθήματος των Θρησκευτικών σε αυτήν την ηλικία όπου διαμορφώνονται οι συνειδήσεις ο Ν.Φίλης επιτρέπει να υπάρξει μια «ρευστοποίηση» της παιδικής σκέψης και να είναι δεκτική σε άλλες θρησκείες και και φιλοσοφίες ξένες προς τον Ελληνισμό και την Ορθοδοξία.

Το να σέβεσαι άλλες θρησκείες και εθνικές παραδόσεις δεν έχει καμία σχέση με το να μην διδάσκεσαι τις δικές σου.


 
Top