0
Ανακαλούνται υποχρεωτικά σε υπηρεσία στην τουρκική Αεροπορία, μετά από τον σχετικό έλεγχο ασφαλείας, φυσικά, για να εντοπιστούν τυχόν "γκιουλενιστές", κάπου 800 πιλότοι μαχητικών και μεταγωγικών που είχαν παραιτηθεί από το 2012 και μετά.


Οι πιλότοι ανακαλούνται για χρονικό διάστημα 18 μηνών, μετά από το οποίο θα επιστρέψουν στην εργασία τους, αφού η Turkish Airlines θα δεσμευθεί εγγράφως στην επαναπρόσληψή τους.

Οι Τούρκοι πιλότοι είχαν παραιτηθεί από την Αεροπορία για να εργαστούν κυρίως στον κρατικό αερομεταφορέα Turkish Airlines, ο οποίος χάρη στην τεράστια δεξαμενή τους, κατάφερε κυριολεκτικά να εκτοξευθεί και να γίνει μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες πολιτικής αεροπορίας της Ευρώπης.

Οι μισθοί τους διπλασιάστηκαν (από 4.000 στα 8.000 δολάρια) και σε μία χώρα με χαμηλό κόστος ζωής αυτά τα λεφτά κάθε μήνα είναι μια μικρή περιουσία.

Η ουσία είναι ότι η τουρκική Αεροπορία θα αποκτήσει μέσα σε έξι μήνες και πάλι την δυναμική της από άποψη έμψυχου δυναμικού αφού τόσο οι εθελούσιες αποστρατείες, όσο και η σύλληψη μεγάλου αριθμού πιλότων των F-16, ως υπόπτων συμμετοχής στην απόπειρα πραξικοπήματος, έχει επιφέρει σοβαρό πλήγμα στις επιχειρησιακές δυνατότητες της τουρκικής Πολεμικής Αεροπορίας.

Η υποστελέχωση είχε προκαλέσει μεγάλη ανακούφιση στην ελληνική Αεροπορία που είδε τον 
Από τους 800 πιλότους θα καλούνται σταδιακά, περίπου 200-250 ανά χρόνο, μέχρις ότου οι παραγωγικές σχολές καταφέρουν να αποδώσουν σε μία τριετία από σήμερα, τον απαιτούμενο αριθμό.

Όπως αναφέρει και δημοσίευμα των Financial Times η τουρκική κυβέρνηση έκανε χρήση του ευνοϊκού της αποστρατείας τους που εφαρμόστηκε το 2012 και ο οποίοας μείωνε μεν τα χρόνια της υποχρεωτικής υπηρεσίας τους μετά από 15 σε 13 χρόνια, αλλά ανέφερε ότι η Αεροπορία έχει δικαίωμα σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης να τους επαναφέρει σε υπηρεσία, ανεβάζοντας το όριο αυτό στα 18 χρόνια.

Για όσους δεν συμμορφωθούν μέσα στην ασφυκτική προθεσμία των δυο εβδομάδων, η ποινή θα είναι η αφαίρεση της άδειας πιλότου, κάτι που θα αναγκάσει όσους δεν υπακούσουν, να αναγκασθούν να φύγουν στο εξωτερικό για αναζήτηση εργασίας σε άλλη αεροπορική εταιρία.

Προκειμένου να καλυφθεί η σοβαρή έλλειψη πιλότων, η τουρκική κυβέρνηση αποφάσισε την υποχρεωτική επιστροφή στην Πολεμική Αεροπορία όσων πιλότων

Φυσικά αυτό θα έχει και παρενέργειες αφού δεν είναι και το πιο ευχάριστο να σε πάρουν από τα "χαϊλίκια" του πιλότου της Turkish Airlines και να σε ρίξουν σε βάση στην Μπαντίρμα ή το Μπαλίκεσιρ να αντιμετωπίζεις της ελληνική Αεροπορία η στην βαθιά Ανατολή για να βομβαρδίζεις Κούρδους.

Κατ'αυτό τον τρόπο αποφασίστηκε η σταδιακή επανένταξή τους σε υπηρεσία κυρίως στις Μοίρες των αεροσκαφών εναέριου ανεφοδιασμού KC-101, των ιπτάμενων ραντάρ B-737 MESA και των χειριστών εναέριας κυκλοφορίας. Για τις Μοίρες των F-35, υπάρχει μεγάλο απόθεμα πιλότων, καθώς είχαν επιλεγεί προσεκτικά οι πλέον "νομοταγείς" οπότε δεν υπήρξαν "απώλειες" στο πραξικόπημα.

Το ζήτημα είναι ότι του χρόνου τέτοια εποχή η τουρκική Αεροπορία εκτός από την παραλαβή των F-35 θα έχει και πλήρη επάνδρωση, έστω αναγκαστική. Με ότι αυτό συνεπάγεται στην αύξηση πίεσης στο Αιγαίο...


loading...

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top