Και επισήμως πλέον εντάσσεται στο πακέτο  Γιούνκερ η υπόγεια σήραγγα που θα ενώνει τη Λεωφόρο Βουλιαγμένης με την Αττική οδό στην Ηλιούπολη αφού βρίσκεται ανάμεσα στα 42 πρώτα έργα που ενέκρινε το ΚΥΣΟΙΠ (Κυβερνητικό Συμβούλιο Οικονομικής Πολιτικής), την προηγούμενη εβδομάδα.



Στον τομέα μεταφορών και υποδομών περιλαμβάνονται πέντε έργα συνολικού ύψους 1,445 δισ. ευρώ με φορέα εκτέλεσης το υπουργείο Υποδομών και Δικτύων. Ανάμεσά τους είναι η υπόγεια σήραγγα που θα ενώνει τη Λεωφόρο Βουλιαγμένης με την Αττική οδό. 

Το έργο το οποίο, μελέτησε και προώθησε η δημοτική αρχή Ηλιούπολης, ενημερώνοντας τόσο την κυβέρνηση όσο και τις άλλες πολιτικές δυνάμεις της χώρας και του οποίου ο προϋπολογισμός με τα παράλληλα έργα αναμένεται να φθάσει τα 500 εκ. ευρώ, παίρνει και επίσημα το δρόμο της υλοποίησης.

Βασίλης Βαλασόπουλος: Είναι μια έξυπνη λύση που θα λύσει πολλά κυκλοφοριακά προβλήματα 

Μεγάλη νίκη ελπίδα και προοπτική για τους κατοίκους της Ηλιούπολης χαρακτηρίζει αυτή την εξέλιξη η Δημοτική Αρχή της Ηλιούπολης που βλέπει να παίρνει το δρόμο της υλοποίησης ένα τόσο σημαντικό έργο για την πόλη. 

"Είναι μία έξυπνη πρόταση που θα λύσει πολλά κυκλοφοριακά προβλήματα της πόλης μας και όχι μόνο" δηλώνει ο Δήμαρχος Βασίλης Βαλασόπουλος.

"Η υπόγεια σήραγγα που θα ενώνει τη Λεωφόρο Βουλιαγμένης με την Αττική οδό, είναι ένα αίτημα που ξεπερνάει την τριακονταετία, θα αποτελέσει έργο πνοής και θ' αλλάξει την μορφή και την ποιότητα ζωής στην Ηλιούπολη. Η σωστή τεκμηρίωση, η διαμόρφωση μιας ολοκληρωμένης και εφικτής πρότασης, η δημιουργία κινήματος και η άρτια ενημέρωση και ευαισθητοποίηση όλων των αρμόδιων διοικητικών και πολιτικών παραγόντων, έφερε τους πολυπόθητους καρπούς" κατέληξε ο Δήμαρχος.

Τα οφέλη 

Σύμφωνα με τη μελέτη του έργου τα οφέλη τα οποία θα προκύψουν από την κατασκευή του έργου είναι πολλαπλά. 

Πρώτο και κύριο θα αποτραπεί η διαμπερής κυκλοφορία, θα εκλείψουν τα τροχαία δυστυχήματα, η ατμόσφαιρα της Ηλιούπολης δεν θα επιβαρύνεται από τα καυσαέρια όλων των αυτοκινήτων που χρησιμοποιούν την Ηλιούπολη για να βρεθούν στα βόρεια προάστια και αντίθετα, οι γειτονιές θα γίνουν ξανά ήσυχες, φιλικές και ελκυστικές, ενώ θα μπορέσει να υπάρξει η καθιέρωση όρων βιώσιμης κινητικότητας με δρόμους ήπιας κυκλοφορίας, πεζόδρομους και ποδηλατόδρομους. 

Η υπεύθυνη πρόταση που κατέθεσε με την εκδήλωση που διοργάνωσε η Δημοτική Αρχή και ο μελετητής Συγκοινωνιολόγος κ. Ζέκος, εκτρέπει την υπερτοπική κυκλοφορία εκτός του ιστού της πόλης, αφήνει άθικτο τον Υμηττό, και παράλληλα συμβάλλει καταλυτικά στην βελτίωση όλου του συστήματος μετακινήσεων από και προς το νοτιοανατολικό τμήμα της Μητροπολιτικής Αθήνας, αποτελώντας ένα από τα πιο σημαντικά νέα συγκοινωνιακά έργα του πολεοδομικού συγκροτήματος της Πρωτεύουσας.

H Αστική Σήραγγα Ηλιούπολης θα συμβάλει συνολικά στη βελτίωση της κυκλοφορίας, στην μείωση των ρύπων και στην αναβάθμιση του περιβάλλοντος όχι μόνον στην Ηλιούπολη, αλλά και στην ευρύτερη περιοχή της Αθήνας, και ως εκ τούτου αποτελεί έργο μείζονος σημασίας για ολόκληρη τη Μητροπολιτική Αθήνα.

Έτσι, εκτός από τα έργα ομβρίων, εκτός από την έξυπνη πόλη, εκτός από την σύνδεση του Μετρό και την δημοτική συγκοινωνία, ένα ακόμη απαραίτητο έργο για την Ηλιούπολη μπαίνει σε τροχιά υλοποίησης για να ολοκληρώσει το όραμα της δημοτικής αρχής Βαλασόπουλου, για μια σύγχρονη Ευρωπαϊκή Ηλιούπολη του 21ου αιώνα.

 
Top